Ik ben Anke en ik structureer jouw evenement.

Wil jij een evenement organiseren en is jouw hoofd een warboel? 
Weet je niet meer hoe je het aan moet pakken of waar je de tijd vandaan moeten halen? 
Kun je nergens die gave entertainer, artiest, band of fotograaf vinden? 
Ben je bang dat jouw evenement niet goed gaat verlopen?

Laat ik nu goed zijn in deze dingen en je graag willen helpen. Ik geef aan jouw evenement structuur, zorg voor het meeste gave entertainment en het beste personeel in de breedste zin van het woord, zodat jij geen stress vooraf, maar ook niet tijdens het evenement ervaart en het evenement van A tot Z is geregeld en tot in de puntjes klopt.

Hoe het begon

Als kleuter was ik al aan het regelen en het zorgen voor een ander. Ik kan me nog goed herinneren dat een klasgenoot op de kleuterschool voor lange tijd in een gipsbroek zat en ik elke dag weer de juf hielp om het die jongen het naar zijn zin te maken. Familiedagen? Ik regelde ze wel en zei meteen ‘ja’ toen ze mij vroegen voor de jeugdcommissie van de carnavalsstichting. Vanuit hier heb ik in totaal 9 jaar gezorgd voor de verkiezing van de jeugdprins en de begeleiding van de prins met zijn hele gevolg tijdens het gehele seizoen, maar daarnaast ook voor diverse carnavalsevenementen voor de jeugd van het dorp.

Toen ik op mijn 22e voor een jaar naar Australië ging om te backpacken, het geweldige land te ontdekken en om na te denken over mijn toekomst, was snel duidelijk dat ik evenementen wilde gaan organiseren en regelen. Het was lastig om de juiste baan te vinden en in 2004 besloot ik daarom om deeltijd Vrijetijdsmanagement te gaan studeren aan de NHTV in Breda. Ik werkte fulltime, ging twee avonden in de week naar school, vond een baan bij een evenementenbureau en slaagde er als enige student van de 65 in om binnen 4 jaar deze HBO-studie af te ronden. Het bewijs was geleverd, ik ben iemand die enorm goed kan plannen en structuur kan aanbrengen. 
Daarnaast ben ik in die jaren begonnen aan het bouwen van mijn netwerk in de branche doordat ik bij diverse bureaus werkte. Dit is in de jaren daarna alleen maar verder uitgebreid en kan ik nu zeggen dat ik een groot netwerk, maar zeker ook veel kennis heb opgebouwd binnen de evenementensector. 

Walter Vermeer † -  spreker, schrijver, trainer, BABS  bij RTL 4 Married at First Sight

Ik heb Anke leren kennen als een persoon die heel dicht bij de klant staat. Een echt "mensen-mens". Warm, enthousiast en 100% focus op de klant en het beoogde doel. Anke is een pure prof met een meer dan fijne menselijke maat.

En wat krijg ik een energie als ik artiesten mag regelen, een draaiboek maak, iedereen op de hoogte mag brengen van mijn verwachtingen. En daarna nog een grotere energie boost krijg als op de dag zelf alles bij elkaar komt, ik iedereen op zijn plek mag zetten, de algehele regie heb, zorg dat iedereen op tijd zijn of haar ding doet en aan het einde van de dag een evenement van A tot Z geslaagd blijkt te zijn.

Omweg

Toch kwam ik in 2011 bij Mars Nederland in Veghel terecht. Een leuke baan, maar ik bleef al die tijd iets missen. Op het moment dat ik er evenementen mocht organiseren, was ik helemaal in mijn element en besefte ik elke keer: dit is wat ik echt wil. 

Roel Govers – Corporate Affairs Director Mars Nederland BV

Gevraagd naar hoe je een beroemde popartiest moet worden, antwoorde Sting dat je er vooral niet met die intentie aan moet beginnen. Je moet idolaat zijn van muziek maken, je eigenlijk met niets anders bezig willen houden en er niet om malen of je er rijk of beroemd van wordt. De passie die hij beschrijft, heeft Anke overduidelijk ook, maar dan voor het organiseren van events. Kleine of minder kleine. En dat zie je terug in het resultaat. De grote lijnen kloppen, er is veel oog voor detail. En met dat laatste maakt Anke het verschil.

Tijdens netwerkevenementen die ik bezocht, bleef ik over mijn doel vertellen om ooit weer eens als eventmanager aan de slag te gaan. Steeds meer mensen zeiden tegen mij: ‘Waarom begin je niet gewoon voor jezelf?’ In het begin gooide ik dat heel ver weg omdat ik dat doodeng vond, maar hoe vaker ik erover nadacht en de voordelen begon te zien, hoe meer ik aan het idee begon te wennen. Op dat moment kwam er een kans voorbij om een pilot mee draaien. Deze greep ik met beide handen aan: AnkEvents was geboren. Hoe vet is dat?!

AnkEvents

Mijn eerste project was voor een bruidspaar dat helemaal met hun handen in het haar zat. Ze wisten echt niet hoe ze het moesten aanpakken en konden wel wat structuur gebruiken. Ik ging met het ‘kladje’ van hun dagindeling aan de slag, maakte een compleet draaiboek met een tijdsindeling en een TO DO lijst voor ze. Jeetje, wat was dat gaaf, alles kwam bij elkaar. Ik zag de last van de schouders van het bruidspaar glijden, ze zagen structuur, kregen meer tijd voor andere zaken en konden gebruik gaan maken van mijn netwerk. 

Anne en Roger – bruidspaar

Jeetje wat een cadeautje zeg die Anke. Buiten dat Anke als persoon heel lief, warm spontaan en gezellig is, heeft ze ook nog eens de leukste ideeën en neemt echt dingen uit handen. Ze komt met verschillende opties en kijkt goed naar het budget en wat er mogelijk is binnen dat budget. Heeft een fantastisch checklist waarbij alles overzichtelijk blijft. Al met al voor ons niets dan top! Dank je wel Anke voor alles wat je voor ons gedaan hebt ❤️

Jouw evenement, mijn zorg

Dus is jouw hoofd een warboel, omdat je geen structuur kan aanbrengen en/of omdat je tijd te kort komt? Ik ga je helpen met een tijdsindeling van de dag, een to do lijst, een budgetplan, het meest gave entertainment, het beste personeel en de uitvoering van het evenement. Dit scheelt jou bakken met tijd en zorgt voor rust in je hoofd en in je agenda.

Wil jij iemand die eerlijk, open, enerverend en enthousiast is? Voel jij ook nog eens een klik als ik vertel dat mijn man en kinderen heel belangrijk voor me zijn? En dat ik naast een zwak voor chocolade, ook een voorliefde heb voor Australië, Italië, lekker eten, drinken, carnaval en shoppen? En ik van powerwalking, wandelen, fietsen en tennissen veel energie krijg? Stop dan met zoeken! Want ik ben degene die van jouw evenement een succes maakt.

Vul mijn contactpagina in, geef in het kort informatie over jouw te organiseren evenement en je hoort zo snel mogelijk van mij. Bedankt alvast! Ik kijk uit naar onze samenwerking.