window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-WV8NCST931');

Deze mensen hebben ervaring met mijn kwaliteiten.

Het is super om met je samen te werken en je bent zakelijk een kei in wat je doet en een heel tof mens!! We hopen zeker vaker met je te kunnen werken op mooie AnkEvents ;)

Niels en Martijn - muzikanten

Anke heeft ons geweldig goed geholpen bij de voorbereiding van, maar ook het event op de dag zelf. Ze heeft overzicht en de juiste ervaring om iets goed te regelen.

Timon van Meerendonk & Erik Kraaijeveld - eigenaren Pulse - lancering nieuwe merkindentiteit

Ik heb Anke leren kennen doordat we maar één letter verschil hebben in onze bedrijfsnaam en de klik was er direct. Ik vond haar meteen een collega-eventmanager en geen concurrent. Ik huur Anke regelmatig in als ik het te druk heb. Met een half woord neemt ze taken perfect over. Ze vult mij ook heel goed aan, want zij ziet de verfijnde details als het gaat om styling. Superblij dat ik je heb mogen leren kennen Anke!

Anki van Munster - Anki Events - eventmanager

We hebben een super fijne samenwerking gehad met Ankevents. Alles heel fijn en tot in de puntjes geregeld. Daarnaast een top gastvrouw waar je zeker niks te kort komt. Wij als cateraar hebben heerlijk gewerkt!!

Kim Marijnen - Sjef Food Drinks Events - cateraar

Ik ben iemand die een drukke baan heeft, weinig tijd heeft c.q. wil maken voor bijvoorbeeld het organiseren van een 50tig jarig bestaan. Het feit dat ik een halve eeuw ben geworden wilde ik niet voorbij laten gaan. Ik wilde het vieren met vrienden en familie. Daarop in contact gekomen met Anke van AnkEvents. Een echte aanrader! Anke is iemand die ontzorgt, vragen stelt om een goed beeld te krijgen bij wat mijn verwachtingen zijn. Daarna is ze aan de slag gegaan en heeft ze ideeën en uitvoering voorgelegd waar ik zelf niet aan gedacht had. Ze heeft alles geregeld met minimale inspanning vanuit mij. Want dat laatste was waar ik geen tijd voor wilde maken. Wat mij betreft de juiste persoon in het juiste vak! Het was een feest waarbij ik zowel vooraf, tijdens als na ontzorgt ben!

Brenda van den Oetelaar - Feest 50 jaar

Een evenement van AnkEvents is een Feest! Niet alleen voor de gasten maar zeker ook voor de artiesten. Vooraf is alles helder en duidelijk wat er van ons verwacht wordt. Daarnaast geeft zij ons, als artiesten, de ruimte en het vertrouwen om het op onze manier te doen. En dan worden we ook nog eens ontvangen met een warme, Brabantse gezelligheid want het eerste wat ze vraagt als we arriveren is “Wat willen jullie drinken?

Marcel en Sjacco - acteurs - Ludiek Wandelen

Anke denkt aan alles en iedereen! Van haar enthousiasme krijg je vanaf het eerste contact direct een smile op je gezicht. Anke geeft met haar complete draaiboek ruim voor het event al antwoord op de vragen die we nog wilden stellen zoals bijvoorbeeld over de opslag van onze camera apparatuur en het eten. Heel prettig hoe Anke zich ook bezighoudt met het ingehuurde personeel i.p.v. enkel met andere zaken. Dit maakt dat je er als team 100% voor gaat. We maken zelden mee dat één persoon al deze verschillende rollen met zoveel energie op zich kan nemen. Het is een groot plezier om met Anke samen te werken en we kijken uit naar meer mooie events samen!!

Nathalie Bharos en Servi Willems - videografen - Chapter V - Foto: @studiofocus.s @dirkvanudenmakelaardij

25 jaar getrouwd en op zoek naar een gave locatie om een knalfeest te geven die al ’s-middags culinair moest beginnen. Henri en ik kwamen er niet uit samen, er was geen locatie te vinden. Totdat ik met Anke in contact kwam; zij loodste ons naar Klooster Bethlehem, ze voelde echt haarfijn aan wat wij bedoelden! Voor ons de perfecte locatie en alles wat daarbij kwam kijken, van aankleding en styling tot aan de keuze voor gerechten, Anke heeft ons in alles begeleid. Het inhuren van de acteurs, een idee van Anke, was een schot in de roos. De fotograaf en videograaf, allemaal kanjers die onze dag zo ongelooflijk mooi hebben vastgelegd.Wij kijken terug op een meer dan geslaagde dag en kijken uit naar een volgend feest, waarbij we Anke zeker weer zullen vragen! Zie filmpje voor blik 'Behind the Scene' hoe Anke werkt!

Henri en Iris Tibosch - Jubileum feest

Lieve Anke! Dankjewel voor alle goede zorgen, we hebben een geweldige dag gehad! Jullie waren een echt team met z’n allen! Foto: Roy Vermeij

Iris en Bart - bruidspaar - Waterrijk Oesterdam

Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik het nogal spannend vind om een activiteit voor mijn winkel te organiseren, ik vind wel dat dit bij mijn werk hoort. Jubilea zijn er om te vieren, dus ook het 20 jarig bestaan van mijn winkel in tweedehands dames merkkleding. Ik “won” Anke met haar "winactie'" en zij regelde, dacht maar vooral deed met mij mee. Ze voelde me aan, stond waar ze werd verlangt en deed wat niet van haar werd verwacht. Een engel uit de hemel voor mij. Lieve Anke, je bent meer dan een topper, jij bent een absolute meerwaarde voor iemand die wel wat organisatietalent kan gebruiken. Heel erg bedankt dat jij er was❤️!

Jacobien Overeem - Bien Den Bosch - 20 jarig bestaan