window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-WV8NCST931');

Deze mensen hebben ervaring met mijn kwaliteiten.

Op 28 en 29 juni 2024 organiseerden wij bij Het Packhuys twee bijzondere evenementen: een zakelijk event voor onze klanten en relaties, en een feest ter ere van mijn 50e verjaardag. Hoewel we de organisatie grotendeels zelf in handen hadden, was de ondersteuning van AnkEvents van onschatbare waarde.Ankes expertise in eventorganisatie bleek uit haar doordachte vragen en waardevolle tips en tricks. Haar ervaring heeft ons enorm geholpen tijdens de voorbereidingen. Bovendien fungeerde Anke tijdens beide evenementen als ceremoniemeester, waardoor wij zorgeloos konden genieten als gasten op onze eigen feesten.Anke, bedankt voor je professionele bijdrage!

Pierre Hagenaars - eigenaar Het Packhuys - opdrachtgever

Anke heeft ons fantastisch geholpen met ons zomer-themafeest: niet alleen met de invulling maar ook met de voorbereidingen en het vinden van een originele locatie. Op de dag zelf konden we alles aan haar overlaten. Dank, Anke!

Robert van Muijen - partner en advocaat Holla Legal & Tax - opdrachtgever

25 jaar getrouwd en op zoek naar een gave locatie om een knalfeest te geven die al ’s-middags culinair moest beginnen. Henri en ik kwamen er niet uit samen, er was geen locatie te vinden. Totdat ik met Anke in contact kwam; zij loodste ons naar Klooster Bethlehem, ze voelde echt haarfijn aan wat wij bedoelden! Voor ons de perfecte locatie en alles wat daarbij kwam kijken, van aankleding en styling tot aan de keuze voor gerechten, Anke heeft ons in alles begeleid. Het inhuren van de acteurs, een idee van Anke, was een schot in de roos. De fotograaf en videograaf, allemaal kanjers die onze dag zo ongelooflijk mooi hebben vastgelegd.Wij kijken terug op een meer dan geslaagde dag en kijken uit naar een volgend feest, waarbij we Anke zeker weer zullen vragen! Zie filmpje voor blik 'Behind the Scene' hoe Anke werkt!

Henri en Iris Tibosch - Jubileum feest

Ik ben iemand die een drukke baan heeft, weinig tijd heeft c.q. wil maken voor bijvoorbeeld het organiseren van een 50tig jarig bestaan. Het feit dat ik een halve eeuw ben geworden wilde ik niet voorbij laten gaan. Ik wilde het vieren met vrienden en familie. Daarop in contact gekomen met Anke van AnkEvents. Een echte aanrader! Anke is iemand die ontzorgt, vragen stelt om een goed beeld te krijgen bij wat mijn verwachtingen zijn. Daarna is ze aan de slag gegaan en heeft ze ideeën en uitvoering voorgelegd waar ik zelf niet aan gedacht had. Ze heeft alles geregeld met minimale inspanning vanuit mij. Want dat laatste was waar ik geen tijd voor wilde maken. Wat mij betreft de juiste persoon in het juiste vak! Het was een feest waarbij ik zowel vooraf, tijdens als na ontzorgt ben!

Brenda van den Oetelaar - Feest 50 jaar

Wat ik fijn vond aan de samenwerking met Anke is dat ze super enthousiast is. Vanaf het eerste contact tot het laatste moment op het feest was ze heel enthousiast en energiek. En ik vind het heel fijn als iemand dezelfde eigenschappen heeft, dat werkt heel fijn samen. En wat ik ook echt een pluspunt vind, is dat Anke heel eerlijk is waardoor je ook zelf heel eerlijk bij haar durft te zijn als een idee of plan iets minder in het plaatje past.

Minou Kroezen - Smoorenburg - eigenaresse Skin Care Center

Wij kunnen je vertellen dat Anke erg prettig is in de omgang. Ze communiceert duidelijk en vriendelijk. Ze denkt aan zaken waar wij nog niet bij hadden stilgestaan. Ze kan goed vooruit denken, we vinden dat dat een van haar sterke punten is. Zij denkt aan de details en komt met goede ideeën. Heel erg bedankt voor de SOSUper goede organisatie Anke!

Sanne en Sanne - eigenaren netwerkclub SOSU Den Bosch

Mensen die mij een beetje kennen weten dat ik het nogal spannend vind om een activiteit voor mijn winkel te organiseren, ik vind wel dat dit bij mijn werk hoort. Jubilea zijn er om te vieren, dus ook het 20 jarig bestaan van mijn winkel in tweedehands dames merkkleding. Ik “won” Anke met haar "winactie'" en zij regelde, dacht maar vooral deed met mij mee. Ze voelde me aan, stond waar ze werd verlangt en deed wat niet van haar werd verwacht. Een engel uit de hemel voor mij. Lieve Anke, je bent meer dan een topper, jij bent een absolute meerwaarde voor iemand die wel wat organisatietalent kan gebruiken. Heel erg bedankt dat jij er was❤️!

Jacobien Overeem - Bien Den Bosch - 20 jarig bestaan

Anke heeft ons geweldig goed geholpen bij de voorbereiding van, maar ook het event op de dag zelf. Ze heeft overzicht en de juiste ervaring om iets goed te regelen.

Timon van Meerendonk & Erik Kraaijeveld - eigenaren Pulse - lancering nieuwe merkindentiteit

Ik heb Anke leren kennen doordat we maar één letter verschil hebben in onze bedrijfsnaam en de klik was er direct. Ik vond haar meteen een collega-eventmanager en geen concurrent. Ik huur Anke regelmatig in als ik het te druk heb. Met een half woord neemt ze taken perfect over. Ze vult mij ook heel goed aan, want zij ziet de verfijnde details als het gaat om styling. Superblij dat ik je heb mogen leren kennen Anke!

Anki van Munster - Anki Events - eventmanager

Het is super om met je samen te werken en je bent zakelijk een kei in wat je doet en een heel tof mens!! We hopen zeker vaker met je te kunnen werken op mooie AnkEvents ;)

Niels en Martijn - muzikanten